Színesítsd az Életed
a megújult
pécsi prémium radlerrel!

A történet szerint a radlert egy bajor étteremtulajdonos találta fel a 20-as évek elején, amikor egyszerre több csapat szomjas biciklista szállta meg a fogadóját, akiket egy hirtelen ötlettől vezérelve limonádéval vegyített sörrel kínált. Ezért lett az ital neve radler, ami biciklistát jelent.

A Pécsi Sörfőzde ízesített márkája volt az első ilyen típusú hazai termék. A dizájn kialakításánál a radler eredetéből kiindulva olyan új arculatot álmodtunk meg, amely illeszkedik Magyarország legrégebben működő Sörgyárához, mégis friss, modern hatást kelt.

A logotípia és a grafikák vintage hatása mellet folytatólagos hullámmotívum, erőteljes színek és tipográfiai elemek dominálnak. Fontos szempont volt, hogy a termékeknek önmagukban és egymás mellé helyezve is izgalmas-játékos megjelenése legyen.

A citromos radleren megjelenő kerékpár amellett, hogy utal a Radler eredettörténetése, a többi terméken szerepeltetett görkorcsolya és robogó motívummal azt is érzékelteti, hogy bátran lehet közlekedni, az alkoholmentes Radlereink elfogyasztása után.